Uitbreiding schaakclub

Tom Vananderoye, onze ploegkapitein Hasslt 1 – NIC, werd vorige nacht voor de eerste keer papa…

En Sander Van Herck kreeg er een broertje bij, Florian.
Sander volgt ’s woensdags de lessen van Stap 3 in onze club.

KHSC O’Kelly wenst de fiere vaders, moeders en familie veel geluk!

16 gedachten over “Uitbreiding schaakclub

1. Beste Tom,

Ik zalzeker de laatste zijn om U en uw vrouwtje mijn allerbeste wensenover te maken.Dit is werkelijk het mooiste wat U kan overkomen.En later als je het geluk zult hebben enkele kleinkinderen te verwennen dan is het leven geslaagd.
    Groetjes,
    Alfons

2. proficiat beide!!!
    ik vind dat er een fotootje van beide kindjes geplaatst moet worden :p
    kus

3. GEFELICITEERD TOM EN BRENG HEM VOORAL EENS MEE NAAR HET SCHAKEN!

4. Proficiat voor de mama’s en de papa’s van Tobe en Florian!!Da’s wel trakteren hé Tom!

5. Aan de nieuwe spruiten; ‘welkom!’
    Aan de trotse ouders; ‘proficiat!’

Erik

6. Prachtig, Tom! Van harte gelukgewenst met het vaderschap, ik denk dat je een prachtige tijd tegemoet gaat :-).

7. Het nadeel als je de zoveelste bent die een berichtje post, is dat je alleen nog maar kunt herhalen wat de vorigen reeds gemeld hebben. Aldus van harte gefeliciteerd Tom en Sander! Want iedereen verwelkomt Tobe wel en sommigen zijn al duistere plannen aan’t beramen om hem zat te voeren, maar Florian wordt blijkbaar een beetje vergeten. Aldus, welkom Florian!!

8. jaja, 3 kilo en 47 cm, allemaal goed en wel maar wat is zijn elo ? 🙂

van harte welkom aan tobe en proficiat aan de ouders.

9. Proficiat, binnenkort kun je met Tobe beginnen met Opstapje 1 en wat later met Jessenhofke.

10. Proficiat Tom en Frieda met Tobe. Doe zo voort!
    Peter Weyns

11. welkom tobe !
    mama en papa, proficiat met jullie kleine spruit !

12. Proficiat en heel,heel veel geluk voor de jonge familie.

13. Het is al goed =). Tobe Vananderoye is op 23/03/2008 op de wereld gekomen om 2u18. Hij weegt 3 kg en is 47 cm groot. Moeder en kind stellen het goed na de zware bevalling. Vader is doodmoe maar zielsgelukkig.

Reacties zijn gesloten.