Geschiedenis
Onze schaakclub werd officieel gesticht op zaterdag, 15 februari 1947 onder de benaming Cercle Hasselteois d´Echecs.

Na de overtuigende internationale resultaten van de toenmalig sterkste Belgische speler Albéric O´Kelly de Galway, besloot het bestuur de clubnaam te wijzigen in Hasseltse Schaakclub O’Kelly. In 2005 ten slotte, werd de naam van de club veranderd in Koninklijke Hasseltse Schaakclub O’Kelly.

Contact
Omwille van spam is het niet aan te raden om e- mailadressen op de site te publiceren.
Indien je met ons in contact wil komen, kan je gebruik maken van het digitale formulier.

Wil je lid worden?
Super! Dat kan heel gemakkelijk.
Het enige wat je moet doen is even contact met ons opnemen. Je kan dit doen via het digitale formulier. Je kan ook langskomen op een clubavond (op vrijdagen van 19.00 u. tot 24.00 u.)