Clubkampioenschap ronde 6

Nu vrijdag barsten we weer clubkampioenschapsgewijs los met de volgende bezetting:

01. Robrecht – Jan
02. Bobby – Shahram
03. Jef – Robert
04. Roel – Vicky
05. Sander – Lars
06. Tom V. – Ali
07. Alfons – Billy
08. Tom R. – Heinz
09. Lennert – Tom M.
10. Yannick – Willy
11. Harry – Fernand
12. Krista – Rik
13. Freddy – Angel
14. Peter bye

Veel plezier!

3 gedachten over “Clubkampioenschap ronde 6

1. Afgelopen vrijdag na de ronde wezen er enkele leden me op een fout m.b.t. het aantal punten naast de namen op het paringenblad.

Er stond langs mijn naam 3 punten terwijl dat er 4 moesten zijn.
    Door een probleem met mijn printer (e.g. mijn konijn heeft de voedingskabel doorgeknaagd) kon ik de tussenstanden niet afprinten en is het me niet zelf opgevallen.

Na nazicht blijkt dat ik per abuis de forfait van Jef (vorige ronde) omgekeerd heb ingegeven waardoor hij op een punt meer en ik op een punt minder kwam.

Omdat zo een fout de paringen van de volgende rondes beïnvloedt (en daardoor klassevol ‘materieel’ te noemen is) heb ik besloten deze puntenstand te behouden en het CK gewoon verder te laten lopen met deze paringen alsof dat wel de reglementaire uitslag was.

Bedankt voor de oplettenden onder ons om me hiervan op de hoogte te stellen.

2. Hallo,

Ik had Roel al verwittigd, maar als Robrecht dit leest: ik kan straks niet aanwezig zijn. Is het ok als we contact opnemen voor een nieuwe datum?

Alvast bedankt, mvg, Jan

3. Excuses voor de late paringen.
    Er moest nog een partij afgerond worden.