Ditjes en datjes

Tijdens de zomervakantie ligt het georganiseerd schaakleven in de club wat op zijn gat. Toch tekenen iedere vrijdag een 10 à 15 schakers present op onze club om tussen pot en pint wat vriendschappelijke partijtjes af te haspelen. Iedereen, gekend of nog ongekend, is natuurlijk van harte welkom om ons te vervoegen (zie Lokaal in het menu hierboven).

Een uitzondering was natuurlijk het 2de Hasseltse Zomerblitz dat werd gewonnen door kersvers Belgisch kampioen Mher Hovhanisian. Met 60 deelnemers was de opkomst wat groter als vorig jaar. Meer hier over vind je op de website van de Limliga en de Schaakfabriek.

Sommige Okellianen zoeken hun vertier op toernooien in binnen en buitenland. Zo waren vader en zoon Swijsen, Sander en Hans actief  op het gisteren beëindigde toernooi te Vlissingen (NL). Lars en Hans haalden mooie resultaten, voor Willy en Sander liep het iets minder maar zonder twijfel zullen ze dit bij de volgende gelegenheid recht trekken.

De Swijsens en Lennert zullen vanaf 15 augustus de schaakstukken hanteren op het Open toernooi van Brasschaat.

Moesten we exploten van clubleden missen of gemist hebben mag u het altijd laten weten in de comments.

Op 28 augustus houdt onze club zijn Algemene Vergadering. Alle leden zijn van harte welkom!

4 gedachten over “Ditjes en datjes

1. Robert,
    Alvast bedankt voor de data en kalender van NIC en LIC.
    R4 LIC is nog onzeker omwille van tornooi Leuven.

2. Hans doet inderdaad ook mee, Willy blijkbaar niet

3. Ik meen dat Hans ook naar Brasschaat gaat. In ieder geval, aan allen veel succes!