Nieuwjaarswensen van de voorzitter

Dag schaakvrienden,

2008…

Mag ik bovenop al de wensen die jullie al gekregen hebben, nog een hoopje hoop en verlangens leggen?

Hoop dat iedereen op deze wereldbol elkaar wat meer gaat respecteren, hoop op een goede gezondheid voor jullie allemaal en of het nu Vlaanderen of België is: dat dit een fijne plaats blijft om in te wonen.

In naam van het bestuur van de club wens ik de spelende leden van KHSC O’Kelly veel  spannende en plezierige winstpartijen en gezellige schaakavonden, en onze ploegen in de Limburgse en de Nationale competitie een mooie plaats in de eindrangschikking.

1 gedachte op “Nieuwjaarswensen van de voorzitter

1. Ook vanwege Emile en mezelf de beste wensen voor het nieuwe jaar aan alle leden en familieleden.
    Proficiat met de nieuwe site. Handig en praktisch. Nu er voor blijven zorgen dat er regelmatig nieuwtjes op verschijnen!
    Ten slotte ook een dikke proficiat aan Lars voor de mooie overwinning in Brugge.

Tot vrijdag,

Erik