Welkom allemaal

Dag beste leden,

zoals jullie zien, hebben we een nieuwe site.

Het is geen site zoals de vorige, die door Jean werd samengesteld. De gegevens die door Jean werden verzameld en verspreid, en de manier waarop hij dat deed: ze zijn gewoon on-over-trefbaar.  Deze site vinden trouwens jullie bij de links onder dit artikel: het Archief O’Kelly. (scrollen aub)

De bedoeling van de site die je nu ziet, is ook anders. De hoofdzorg is om een site te creëren die door leken (als jullie voorzitter) kan worden beheerd en verzorgd.

We hebben geprobeerd om de werking van deze site zo eenvoudig mogelijk te houden. De gegevens i.v.m. de schaakclub worden zo overzichtelijk mogelijk gebracht. Die gegevens vinden jullie als jullie de opties bovenaan dit blad aanklikken. Bij de optie ‘COMPETITIE’ bijvoorbeeld, vinden jullie de kalender van hetgeen ons in 2008 op competitievlak te wachten staat.

We hopen ook dat veel leden een reactie op onze artikels zullen posten. Artikels zijn nieuwsberichten zoals datgene wat jullie nu aan het lezen zijn. Reacties kunnen worden gegeven door onderaan dit bericht te klikken. (Zie de optie: reageer / x reacties op dit artikel)

Wanneer er een nieuw artikel wordt gepubliceerd, verdwijnt het vorige artikel naar de lijst ‘Laatste artikels’ links hieronder. Oudere artikels kunnen jullie nog altijd terugvinden in de lijst ‘Nieuwsrubrieken’ hieronder in het midden. Op die manier kunnen jullie alle artikels mét de reacties ten allen tijde opnieuw bekijken.

Ten slotte wens ik mijn zoon Stefan te danken voor het werk dat hij uit sympathie voor onze club aan deze site heeft besteed.

6 gedachten over “Welkom allemaal

1. hey
    geweldige site! leuk gedaan.
    zal binnenkort eens wat foto’s doormailen.

2. proficiat !
    eenvoudig en overzichtelijk, meer hoeft het niet.
    (meteen bijgevoegd bij mijn ‘favorieten’)

3. Tof dat jullie een extra site begonnen zijn. Hij ziet er fantastisch uit! Doe zo verder!!!!

4. Van harte proficiat aan Stefan voor dit mooi en waardevol werk !