Clubkampioenschap ronde 1

Roel heeft ons de volgende paringen bezorgd:

01. Jan Lagrain – Heinz Bork
02. Vicky Schabregs – Bobby Fijlstra
03. Roel Vanstraelen – Tom Raes
04. Willy Swijsen – Lars Swijsen
05. Robrecht Martens – Rik Cobben
06. Fernand Jordens – Freddy Bleck
07. Robert Pools – Alfons Wilms
08. Lennert Bex – Tom Vananderoye
09. Sander Hauglustaine – Krista Dethier
10. Jef Depuydt – Peter Vermeulen
11. Billy Buelen – Ali Boulbahaiem
12. Nedyalko Nedelchev – Shahram Madani
13. Tom Marcoen – Angel Nedelchev
14. Yannick Marchal    bye

Ik wens iedereen veel plezier en succes!
De eerste ronde gaat in principe door op 09 oktober.
Wie op die dag niet kan, neemt best contact op met zijn tegenstander.
Zorg er a.u.b. voor dat de partij afgewerkt is tegen de volgende ronde!

12 gedachten over “Clubkampioenschap ronde 1

1. Nu dus nog wachten tot mijn naamgenoot de uitslagen op de website weet te posten. Ik begin ook reeds uit te kijken naar de paringen van de tweede ronde (als die er al zijn want ben niet zeker of die uitgestelde wedstrijd reeds gespeeld is geweest).

2. ik speelde remise tegen Lennert. Hij keepte een goede match en op het einde was het potremise. Als Roel wilt mag hij al een voorlopige uitslagenlijst doorsturen. Ik gooi ze dan wel op de website.

3. Roel (T.L.), nu weet ik dat er maar één remisje uit de bus kwam, bij wie als ik het mag vragen? en wat deed de rest van het toernooi ? Een uitgestelde wedstrijd mag toch ook opgenomen worden in je rondeoverzicht. Er zijn toernooien, bvb LIC,waar de uitslagen dadelijk op het net worden gezet. Een heerlijk gevoel ! Snelle info’s verhogen de betrokkenheid van al de leden van de club en ook de kwaliteit van de organisatie.
    De paring van R2 zit er natuurlijk ook wat tussen. Daarom worden in LIK -verband enkel het ‘vooraf spelen’ toegelaten. Ik zou die regel toch overwegen voor ons ck.

4. En het was gezellig. Ik ga er alles aan doen om Lars op te volgen (leraar volgt leerling op is eens wat anders he). Maar makkelijk zal het niet zijn. Ik heb mooie dingen gezien bij mijn concurrenten.

5. Het was een bloederige eerste ronde met slechts 1 remise.

Het is nu nog wachten op de inhaalmatch van Fernand – Freddy voor de volgende paringen.

6. Roel is onschuldig (deze keer)!! Ik zal het maar bekennen… Tikfoutje van mij. Nedelchev is de naam. Of Angel en Harry (zo noemen we Nedyalko voor het gemak) broers zijn, weet ik niet. Maar hun moeder beweert van wél.
    PS Billy, wat heb jij tegen schoolmeesters? 🙂

7. Mijn alziend oog heeft weer eens alles gezien (vandaar dat het ook een alziend oog is — logisch niet?).

12. Nedyalko Nedenchev – Shahram Madani
    13. Tom Marcoen – Angel Nedelchev

Een van beide namen moet foutief gespeld zijn (ervan uitgaan natuurlijk dat Angel en Nedyalko broers zijn). Roel, schaam u, gij schavuit!

8. Voorzitter, mss moet je dit ook per mail aan de deelnemende massa meedelen. Kwestie dat er niet teveel mensen uit de lucht vallen.

9. Swijsen vs Swijsen! Het moest er ooit van komen. Willy for teh win!

10. Lars zal het dit jaar niet makkelijk hebben om zijn titel te verlengen! Zeker aangezien hij in de eerste ronde al een puntje zal moeten laten liggen! :p Vader Swijsen tegen zoon Swijsen wordt gegarandeerd een remise.

Veel succes alvast aan iedereen (behalve mijn tegenstander natuurlijk)