Hasseltse jeugd doet het goed in Houffalize

4 leden van onze schaakclub zijn actief in de -14 reeks op het Belgisch jeugdkampioenschap in Houffalize. Lars en Sander hebben 4/6 en Hans en Lennert 3/6.  Bijkomend wist Lennert als enige IM Pascal Vandervoort op remise houden in de simultaan.

Bij deze onze eigen wist-je-datje:

Wist je dat Pascal Vandervoort nog voor Hasselt heeft gespeeld? In 1993 haalde onze club met hem de laatste titel in de eerste reeks van de Limburgse Interclubs.

Links:

www.schaakfabriek.be voor verslagen

2009.juniorchess.be voor de website van het toernooi

en http://www.okelly.eu/Geschiedenis.htm voor de illustere geschiedenis van onze club (met dank aan oud-voorzitter Jean Jacobs)

1 gedachte op “Hasseltse jeugd doet het goed in Houffalize

1. De einduitslagen vinden jullie ook op de site van het tornooi. Onze youngsters hebben het schitterend gedaan! Proficiat aan de jonge heroes! Laten we ook de begeleiders niet vergeten: hopelijk hebben zij zich daar in Houffalize even goed geamuseerd als hun spruiten.