Einduitslag LIK en LIK60+

Zowel het Limburgs Individueel Kampioenschap (LIK) als het Limburgs Individueel Kampioenschap voor zestigplussers (LIK60+) zijn afgelopen. Aan beide kampioenschappen deden leden van onze schaakclub mee.

Bij het LIK leverde O’Kelly zelfs met 7 deelnemers één derde van de deelnemers. 6 van hun deden dit in de lage middenmoot (11 Robert, 12 Robrecht, 13 Billy, 15 Peter, 16 Tom M en 19 Vicky). Roel Vanstraelen eindigde echter gedeeld eerste met 6 op 7 en zal twee testmatchen spelen tegen Marc Cluyts om te bepalen wie zich Algemeen Kampioen van Limburg mag noemen. De titel in de B-klasse heeft hij echter al op zak.

Bij LIK60+ deden 3 Hasselaren mee. Peter (9de) en Heinz (14de) deden dit zeer verdienstelijk maar ook hier wist een O’Kelliaan een ereplaats te veroveren: Jos B. eindigde 3de met 5 op 7.

Binnekort waarschijnlijk meer hierover op http://www.geocities.com/limliga/

4 gedachten over “Einduitslag LIK en LIK60+

1. vergeef mijn typfout, een “seconde” niet opgelet.

2. ok, the secund best thing dan maar: VANSTRAELEN STRAALT!

3. ROEL RULES !

Mooie opkomst van O’Kelly en een prachtige podiumplaats van Jos B.